سلام بصیر

سلام بصیر
طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ

من جنوبی ام , چیزی که نشان میدهند فرهنگ ما نیست!

سلام بصیر



من جنوبی ام , چیزی که نشان میدهند فرهنگ ما نیست!



من جنوبی ام !
چیزی که نشان میدهند فرهنگ ما نیست!
جشنواره هایی با نام های مختلف و به بهانه های مختلف میسازند اما....
با نام جشنواره دست به تحریف وقایع و سفارشی سازی فرهنگ مملکت می برند!

دیروز به بهانه جشن گلونی به رقص مختلط پرداختند و امروز به بهانه موسیقی نواحی فرهنگ اصیل و پاک مردم غیور ما را هدف بی حیایی قرار داده اند!

مسئولین محترم !
در جشنواره ها چه خبر است؟
به بهانه جشن و جشنواره دل امام زمان را می شکنید و باعث دلشادی شیطان میشوید!


لطفا تاریخ و فرهنگ ما را تحریف نکنید!

من جنوبی ام

تا آنجا که دیده ام و به یاد دارم  مردم مسلمان و غیور جنوب هیچ وقت جشن و مراسمی  بر پا نکرده اند که زن و مرد نامحرم در یک مکان مشترک , همان جایی که مردان به شادی و پایکوبی میپردازند, زنان با هلهله و شادی رقص آقایان را تشویق میکنند و برای آنان کف میزنند!

 

من جنوبی ام
از فرهنگ و سنت های ما این است که دو درب ورودی برای منزل سنتی خود میسازیم
یک درب ویژه ورود مهمانان که مسقیم به اتاق پذیرایی مهمانان راه دارد و درب دوم برای اهل و عیال منزل که با آسایش خاطر بیشتر و به دور از چشم نامحرم به کار منزل و به استراحت میپردازند.







نظرات  (۲)

سلام بر شما
از مطلب دردمندانه‌ی شما متشکرم.
مسئولین بی... برای فرار از پاسخگویی، پلشتی ها و گناه ها را زیر پوشش جشنواره‌های محلی، پنهان میکنند! در حالیکه مردم اقوام مختلف کشورمان مخصوصا جنوبی‌ها، همیشه به وقار و رعایت احکام الهی مشهور بوده و هستند. عملکرد مسئولان فرهنگی کشور، نگران کننده است.
موفق باشید
پاسخ:
سلام بصیر

در پناه حق باشید
سلام

متاسفانه هر کسی هر برداشتی از فرهنگ جنوب داره به این اسم به خورد بقیه میده....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">