سلام بصیر

سلام بصیر
طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ق.ظ

رمضان

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸

نظرات  (۷)

سلام
درود
ماه رمضان شما هم مبارک
راستی من تو وبلاگم نحوه و شیوه صحیح وبلاگ نویسی رو آموزش میدم
خوشحال میشم سر بزنید و بخوانید
آدرس ما:
http://howblog.blog.ir
پاسخ:
سلام بصیر

التماس دعا در این ایام خدایی
سلام و رحمت خدا
عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان..

التماس دعا
یازهـرا
پاسخ:
سلام بصیر

التماس دعا در این ایام خدایی
یا علی
سلام


http://zareh.blog.ir/post/741
****
هدیه ذره به صاحب این خانه....
پاسخ:
سلام بصیر


۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۸ عــ ـاکـ ـف ...
سلام
مآه ِ
حضرتِ
مآه
مبارکتون باشه....
التماس دعآ....
پاسخ:
سلام بصیر

التماس دعای فراوان
مولای مهربان غزل های من سلام
سمت زلال اشک من، آقای من سلام
نامت بلند و اوج نگاهت همیشه سبز
آبی ترین بهانه دنیای من سلام
قلبی شکسته دارم و شعری شکسته تر
اما نشسته در تب غوغای من سلام
ما بی حضور چشم تو این جا غریبه ایم
دستی، سری تکان بده، مولای من؛ سلام
تقدیم چشمهای تو این شعر نا تمام
زیباترین افق به تماشای من سلام
 
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام بصیر
عجیب نیست مسیحا اگر شود بیمار
ز خاک کوی تو گیرد شفا امام حسن

دانلود ویژه نامه ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام
پاسخ:
سلام بصیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">