سلام بصیر

سلام بصیر
طبقه بندی موضوعی

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۷ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۹



مرا به خیر تو امیدی نیست , شر مرسان!

سلام بصیر
اخبار و شنیده ها حاکی از آن است که پیشنهاد هایی برای درج تصویر حیوانات بر روی اسکناس و مسکوکات رایج مملکت شده است !
جالبتر آنکه این سازمان حفاظت از محیط زیست بر این طرح اصرار دارد!

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۹

سلام بصیر:

نوشته تبلیغاتی روی یک کلاف نخ مربوط به دهه 60 نظرم را جلب کرد...



حدیثی از پیامبر گرامی اسلام در راستای اقتصاد مقاومتی روی کلاف نخ؛ رسول گرامی اسلام می فرمایند: وَیلٌ لِقَوم یَلبِسوُنَ ما لا یَنسَجون. «وای بر قومی که بپوشند آنچه را خود(نساخته و) نبافته اند».


بعد هم یاد سخنی از آیت الله العظمی بهجت رحمه الله افتادم که فرمود:




پس ابوجهل زمان نباشیم

اقتصاد مقاومتی را دریابیم!


۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۸
سلام بصیر



من جنوبی ام , چیزی که نشان میدهند فرهنگ ما نیست!

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۶

سریال معاون رییس جمهور (Veep)، با در خدمت گرفتن کمدی سخیف و با محور قرار دادن موضوع بازداشت یک خبرنگار آمریکایی در ایران که یادآور ماجرای جیسون رضائیان است، از جهات مختلف اقدام به تمسخر جمهوری اسلامی ایران کرده است.



به وضعیت پوشش و نگاه رییس جمهور ایران به رییس جمهور آمریکا توجه کنید

۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۲

پرطرفدارترین حساب کاربری امام خمینی در فضای مجازی در آستانه ۱۴ خرداد توسط اینستاگرام حذف شد.




صفحه khamenei_ir در اینستاگرام در این رابطه نوشت: از دو سال پیش، صفحه‌ی امام خمینی در اینستاگرام با نام کاربری emamkhomeini راه اندازی شد که به انتشار روزانه تصاویر دیده نشده‌ای از حضرت امام خمینی اقدام میکرد.
۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۸

بخش عجیبی از اظهارات حیرت آور رییس جمهور در همایش فرمانداران سراسر کشور مربوط به صندوق های رای بود.


به گزارش شهدای ایران به نقل از رجانیوز، روحانی در این باره گفت: «خیلی مهم است رأی مردم. قبل از اینکه غرب بگوید رای و صندوق رای، قرآن به ما امر به شورا کرده است. مبنای ما نظر مردم است. بنابراین کاری کنیم که در این انتخابات عدالت اجرا شود، هیچ جا هم سوءظن بوجود نیاید. صندوق اگر می‌گذارید یک صندوق پلاستیکی شفاف باشدکه همه رأی را ببینند. معنا ندارد مقوا و چسب دور آن بزنیم. یک صندوقی باشد که همه ببینند. من رای خود را ببینم که داخل صندوق می‌افتد.»



این اظهارات در حالی از سوی آقای روحانی بیان شد که سالهاست صندوق های رای در سراسر کشور، پلاستیکی و شفاف است و این سخنان رییس جمهور این شبهه را بوجود می آورد که آخرین بار ایشان چه زمانی پای صندوق رای حاضر شده است؟!





منبع: شهدای ایران

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۱

مرحوم آقا سیدحسن، پسر آیت الله سیدابوالحسن اصفهانی ره ، واسطه رساندن نامه های درخواست کمک مالی مردم به پدرش بود، ایشان غالبا در صف آخر نماز جماعت می‌ایستاد تا مراجعات مردم، برای سایر نمازگزاران مزاحمتی ایجاد نکند.



خداوند متعال در قرآن می فرماید:

وَ لا تَسْتَوِی الْحَسَنَةُ وَ لاَ السَّیِّئَةُ ادْفَعْ بِالَّتی‏ هِیَ أَحْسَنُ فصلت/34

هرگز نیکی و بدی یکسان نیستند، پس بدی را با نیکوترین خصلت دفع کن
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۲

در قرن پانزدهم زمانی که شاهزاده مارگارت در انگلستان ازدواج کرد، لباس او به حدی سنگین بود که نمی توانست حرکت کند و به کمک دو نفر به کلیسا برده شد…




در سرتاسر تاریخ، زنان همواره تلاش می کردند تا لباس عروس خاصی داشته باشند که با موقعیت، فضای جشن و شادی متناسب باشد و باعث شود تا عروس زیبا را، زیباتر از آنچه هست، نشان بدهد و عروسی که چندان زیبا نیست، حداقل عالی و با شکوه به نظر برسد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۹

اگر امام بود جرائت ساخت چنین برج و بارویی داشتید؟



در پی اعتراض مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی به اشرافیت حاکم بر بارگاه امام خمینی  جمعی از مدیران رسانه‌ها با حضور در حرم امام خمینی از پروژه ساخت و ساز حرم بازدید کردند و برای اولین بار عکس‌هایی از صحن‌های جدید حرم در فضای مجازی منتشر شد. مهاجری در یادداشتش نوشته بود:

فقط کسانی که امام خمینی را از نزدیک دیده‌اند و با زندگی واقعی ایشان آشنائی دارند می‌توانند با مشاهده اینهمه تشریفات و زرق و برق ظاهری مربوط به حرم، به این نتیجه برسند که آنچه به بهانه تکریم امام در مجموعه حرم ساخته شده، با فرهنگ مورد نظر خود ایشان منطبق نیست...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۹